2013. október 20., vasárnap

Előszó

 

 

       Nem fog tetszeni, amit itt olvashatsz. Fájni fog... Elgurult a gyógyszerem, gondolhatod... De sose szedtem! ;) Meghibbantam, másik dimenzióból jöttem, most szabadultam a sárgaházból! Ezek járhatnak a fejedben. Nem kell semmit sem elhinned, vagy magadra venned, lehet, Te vagy a kivétel! Ettől függetlenül, a közvetlen környezetedben még lehetnek gyanús dolgok... Valami, ami nem stimmel... Csak nem láttad a rózsaszín háromdimenziós szemüvegeden keresztül! Áááááhhh az Imax élmény! 


Mert nem akarták hogy láss. Láss csodát,(haha, micsoda szójáték...) most bekukkanthatsz az én szemüvegembe, igaz nem olyan divatos, mint a Tiéd, leginkább SZTK keretesre hasonlít... De hisz az is visszajött a divatba! Milyen trendi lettem! Hatalmas, szódás szifon lencséken keresztül észreveheted a körülötted létező világot. Hogyan működik, él, lélegzik, használ ki Téged... Vagy Te a többieket... Ez is benne van a pakliban!


Hiszen tudod, az igazság fáj...


(Figyelmeztetés! Az itt szereplő események, dolgok, személyek a fantázia szüleményei. Minden egyes egyezés pusztán a véletlen műve! Vagy nem...)